és újra hóesés...


ma sikerült  szánkóval mennünk zenebölcsibe !   jól indult így a nap,  kicsit oldottabb is volt, mint általában.  úgy örültem!

ha barátkozik, akkor kizárt, hogy a babákat vegye célba ,  kiszemeli valamelyik anyut  magának, és vele incselkedik, udvarol :)
gyönyörű ez a hóesés,  itthon még monyolásztunk egy kicsit az udvaron, elvégre a hó az itthon is hó, lehet tobozokat pakolni a dézsába,  botokat zsákmányolni, tappancsolni a nagy fehér hidegségben, megtapizni a fatörzseket  - most tanulgatjuk, hogy milyen az  érdes és a sima .
ma megint bojkottálja az étkezéseket,  alig pár falat, aztán hirtelen dolga támad, mindenféle rém fontos... délelőtt ráérzett a villanykapcsolgatás édes ízére,   kétszer engedtem, aztán elővettem a zord anyát...

... de csak  megesett a szívem rajta, térült- fordult, és mutogatta nagy szomorúan, hogy ő bizony kapcsolgatni szeretne ... előhalásztam neki egy állólámpára vásárolt  mindmáig fel nem szerelt kapcsolót vezetékkel, és odaadtam neki,  így teljes lett a nyugalom.  párszor kapcsolgatta, aztán bezsuppolta a többi nagyon fontos kacat közé a zöld házikójába .

 

Szerző: durcka  2009.02.23. 14:55 Szólj hozzá!

Címkék: hózikzik

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr42963057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása