a karácsony neccesnek indult.    mindig hülyéskedek , hogy az idén elmarad a karácsony, de most tényleg majdnem. 

kollektíve betegek lettünk, úgy dőltünk ki sorban, mint a kuglibabák.  24- én délelőtt apánkat még nem sikerült kicsalnom az ágyból , felkelteni is alig.   / tüdőgyuszi, gyanítom,a vírusos fajtából ,  láz, köhögés,  mindenfáj, ami kell.... velem ugyanez,  ugyanígy , egy héttel korábban /  

tudtam, hogy a karácsonyfát egyedül nem hordom fel az emeletre, hisz ketten is alig  / dézsás a szentem /  és fa nélkül meg hogy legyen meglepetés???    aztán valahogy mégiscsak összevakarta magát Tamás, és hősiesen felcitáltuk Füles fáját. 

mindeközben dedem aludt. időzített bomba ez a gyerek, tudta, mikor kell  elaludnia, és percre pontosan akkor ébredt, mikor az utolsó szaloncukrot felaggattam a fára.   gyors ajándékalápakolás,  Jézuska retkes lábnyomainak eltűntetése, üres díszes- dobozok jobbra el, és lehet hozni a csemetét meglepődni. 

és ő lepődött is.  magasról letojta az ajándékokat,  azonnal odacsattogott a fájához   ( a sajátja, tényleg. neki vettük  az első karácsonyán, helyre kis formás ezüstfenyő. csak   aztán addig ment a vacilla, hogy hová is ültessük el, hogy még mindig a dézsában csücsül.  tapasztalatból tudom,  a hely kiválasztása nagyon fontos,  az én fenyőfám most lesz 33 éves, és  évek óta nem látom tőle a napot  )   szóval Fülcsi rongyolt a fájához, símogatta, csodálta a díszeket,  csacsogott a karácsonyfaizzóhoz, boldog volt nagyon.  ezt imádom, amikor ragyog a kölök.   

úgy kellett felhívni szíves figyelmét arra a tényre, hogy ott a fa alatt ajándékok is vannak,  hisz tudja, megbeszéltük:  jónak kell lenni ,  és akkor Jézuska hoz karifát, és ajándékokat  / fedőneve :  lepetés  /   ezért énekeltük a kiskarácsony nagykarácsonyt, és a többi rengeteg karácsonyi dalt.    

kibontogatta az ajándékait, de mégis , a legnagyobb csoda a 'kajácsonyafa' maradt. 

kapott bevásárlókocsit , olyan racsniskerekűt, amivel a holtakat is símán fel lehet tologatni álmukból / ezt a boltban még nem tudtam  , mert most sicher, hogy nem lenne  /  meg autókat , persze.  az ember kivetíti vágyait a gyermekére , vettem neki egy bazinagy kombiaudit.  mit mondjak,  elfogadnám, azt sem bánnám, ha nem lenne,  lendkerekes, jó lenne nekem egy síma quattro is.

meg nínósautót is kapott.   meg fakirakóst , papagájosat. utóbbit eltettük, mert én ugyan ezer darabosig vagyok hitelesítve, de ez  a   25- ös kis híján kifogott rajtam. Füles jövőre biztos összerakja .   

Szerző: durcka  2009.12.27. 21:02 Szólj hozzá!

Címkék: karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr861627021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása