álommanó túlvállalhatta magát, elcsúszott a délelőtti alvás, lemaradtunk a zenebölcsiről.

nem bánom, hogy nem keltettem fel, mosolygósan , hunczut kedvűen ébredt . még puszit is kaptam,  számolatlanul. /ezt máskor  limitált szériás ,  és csak dobni hajlandó  /

délután megint nem úsztam meg a szappanbubi fújást,  Füli ezt imádja .   már csak 1 fújónk maradt ami  félig volt  löttyel.   nem is tartott sokáig , alig-alig szédelegtem . nincs mese, venni kell. 

emlékszem, gyerekkoromban még működött a wu2, meg a szívószál, és szálltak a buborékok.  most muszáj megvennünk ezeket a gyümölcsillatú csodafújókat, mert  hiába estem neki már többedszer, semmiből sem sikerült a varázsszert előállítani .    több hekto  szappan, habfürdő, sampon, mosogató  bánta már . 

 szupertitkos  a receptje akár a coca colának...

Szerző: durcka  2009.03.13. 16:16 Szólj hozzá!

Címkék: favijáték

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr401000277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása