visszavonhatatlanul hülyülök elfele...

Füli szenvedélyesen szereti lehúzgálni és eldugdosni a zoknijait  . nagy segítség ennek megakadályozásában a harisnya, de ugye hideg a palló, kell rá a "pluszegyzokni" . tegnap jó szokása szerint ugyanígy tett.  felismertem a veszélyt, de épp sürgős pelenkázhatnékom támadt, úgyhogy észben tartottam,fel kell húzni, ha visszajövünk.  / legjobb, ha mantrázom , de még így sincs rá garancia /

aztán jött a szürke köd- féreglyuk- időcsapda - , mert sziklaszilárdan emlékeztem rá, hogy felhúztam a gyerekre a zokniját, de két pillanat múlva látom, hogy  megintcsak egy zokniban toporog ...

megintcsak  hasoncsúsztam-   keresve a zöld zoknit,  amit ezek szerint  legfeljebb álmomban húztam fel,vagy valamelyik előző életemben.  hülye egy dejavu .... 

viszont már rutinos hülyének számítok, mert cirka húsz perc után gyanút fogtam, hogy hátha ugyanarra a lábára húztam fel, amin már van egy....    és tényleg!

ilyenkor szar napom van

 

 

 

Szerző: durcka  2009.03.25. 08:49 Szólj hozzá!

Címkék: hülyülök félzokni

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr871024085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása