Sikerült addig homokoznom Fülivel, amíg sikerült alaposan megfáznia. ezzel úgy el is ment a hét, randán köhögött, és lesújtó gyakorisággal  szörcsögtettük az orrszívót is .  Nem is nyúzgáltam , kihagytuk a zengebölcsiket, és az összes hétvégi programajánlatot     Részemről nem volt nagy áldozat,  toleráns anyu vagyok, rögtön ágynak estem torokfájással, és 38 fokos lázzal én is, nehogy már kimaradjak a jóból ...

Füli már jobban van, úgyhogy  ma  halovány kísérletet tettünk egy kirándulásimitációra. Mit mondjak, remekül sikerült, tombol a parlagfű szezon, úgyhogy az allergiám rögtön jeletkezett, hogy köszöni szépen, ő is remekül érzi magát, nélküle eztán egy tapodtat se, sehová;  úgyhogy vidáman hapciákoltam a nyakig gazban, míg Füli virágot szedett, és a réten játszott.

Szerző: durcka  2009.05.10. 22:20 Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr791113946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása