kissé összetorlódtunk most hétvégén.

pénteken ismét gyalogláb zengebölcsibe , ott az én kisfiam rosszcsin volt, és szokás szerint álmos, ilyenkor egyáltaln nem köti  le a mulatság.  hazafelé kunyerált virágot egy bácsitól, össze is barátkoztak. alig bírtam hazavontatni .   délután jött Füli kerianyuja, piacolás.  este itthon Füli esett egy hatalmasat-  az eredménye másfél centi magas  dudor  az azonnal lilulós fajtából. gyorsan ment rá a mirelit kockatúró- és eredményes volt, másnap már aligha hívhattam egyszarvúnak. nagyon megkönnyebbültem, hogy mosolygósan és sokkal kisebb púppal ébredt.

szombaton sikerült esőben elindulnunk a Kopaszi Gátra,  nagyon klasszul megcsinálták , tényleg.  fél óra ázás után kisütött a nap százágra, de a mezítláb  fűben projekt így is elmaradt,maradt a cipőben csatangolás, és lett helyette hinta, anyával . ez baromira tetszett neki, hogy én is hintázom  / végre belefértem egy hintába !!!  :)))  /

elég későn értünk haza, de alvás előtt még  gyorsan megcsináltuk apu ajándékát / só- liszt gyurma mancslenyomat / 

 

31-én  apu szülinapját ünnepeltük,ügyesek voltunk, vittük Fülinek az etetőszéket, így minden nyafi nélkül önállóan tudott ebédelni. etette a papát, a mamát, még  kerianyut is,  nagy szeretettel töltötte a családba a felesleget...  Apu szedett neki össze egy rakomány játékot, ami Zsoltitól megmaradt,  ezzekkel el is ütötte a délutánt, boldog volt nagyon!  :)

vasárnap megint  elég gyatra időnek néztünk elébe. én, a zseniális  kitalálam, hogy menjünk a cápanáriumba. Füli úgy is szereti nézegetni a halacsokat, a cápákra meg mindig azt hiszi, hogy nevetnek-  a csorba fogsoruk és a nyitott szájuk miatt - és hangosan kacarászik rajtuk-velük,  szóval  jó ötletnek tűnt.  de nem voltam vele egyedül, úgy látszik a fél város ezt a programot ötölte ki magának . nagyon örültem, hogy Füli még kicsi, így a  hosszan kígyózó sort meglátva, mindenféle követelőzés és ordítás nélkül el tudtunk oldalogni onnan.   cserébe ott volt a szökőkút, amiben vidáman el lehet pacsálni a többi gyerekkel együtt .  itt már volt kisebb affér, mert ő a világ végezetéig el tudna ott pacsálni, de az üvegliftezéssel kicseleztem, apánk pedig még mozgólépcsőzőtt vele .  aztán kisütött a nap , úgyhogy kihúztunk a szigetre napfürdőzni egy sort, ahol Füli végre végigszaglászhatta az összes virágot .

 

Szerző: durcka  2009.06.02. 08:22 Szólj hozzá!

Címkék: szülinap képek kiruccanás

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr351158248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása