nagyon zsúfolt nap volt ez a mai...

délelőtt rohanás zengebölcsibe - kicsit elvillanyszereltem az időt - dörzsöltem a markom, hogy esik az eső - ergo biztosan kevesen lesznek...  hát egy frászt!  alig fértünk el a szőnyegen, az összes gyerkőc elaludt, és mind a 11-es csoportba estek be.

na de tudtam én, hogy a gyerekemnek tömeg kell ahhoz, hogy feloldódjon? még életében nem volt ott  ilyen nyüris , mint ma!

Volt ott a bölcsiben  egy 5 év körüli  kisfiú, asszem Boldizsárnak hívták   / névmemóriám  nuku / , nagyon - nagy fazon volt!   :)  Életemben először vittem a fényképezőgépet  / mert ugye memóriám is nuku / , és azonnal érdekelte , mit lehet vele művelni. Naná, hogy hagytam, a kezébe nyomtam, hadd gyakoroljon :))  A legjobb képeket ma ő csinálta , nagyon ügyes kissrác volt.  nagysietve jöttünk el , de megígértem neki, hogy ha hétfőn is jön , bizisten tovább nyúzhatja az apparátot.    

 

Szerző: durcka  2009.02.27. 12:49 Szólj hozzá!

Címkék: zenebölcsi

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr25969548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása