bepótoljuk a Balcsis lemaradást.

szinte egész nap pacsálunk, olyan meleg van.  délelőtt a doki nénihez vitt az út  , két oltás is kijárt Fülinek mára  /  a 18 hónapossal kissé csúszni kellett a kullancsos ismétlő miatt, és a bárányhimlő újrázás is ma volt esedékes, úgyhogy ezt is megnyerte . minimális hüppögéssel megúsztuk, de engesztelésül hazafelé játszótér /   9 -re olyan meleg volt, hogy feltöltöttem a kismedencét, hadd pacsáljon gyermekem.   11- re kaptunk időpontot-  ez soha nem túl sikeres nekünk, fel kellett vernem  édes álmából . ilyenkor marha mérges tud rám lenni....    aztán játszó után olyan koszos lett, hogy ismét  jobbnak láttam kinn lecsutakolni.  ebéd után megintcsak ki kellett mosni Fülest , még a fülébe is jutott egy kis rakott krumpli .   idétlenkedtem egy sort a kismedencével,  aztán felgyulladt agyamban a villany, hogy akkor már halásszam elő a nagyobbat  / ezt Isten ugyan kereknek teremtette, de csak ovális mivoltában fér el az erkélyen   /  kiskáddal hurcoltam bele a vizet, elvoltam vele egy jó félórát, mire sikerült a hőfokot is belőni  . aztán odatelepedtem Füli mellé / ebbe végre én is beleférek :)  / , mostanáig orbitális hancúr.  nemrég  már majd elaludt a vízben,  úgyhogy kihalásztam, kapott száraz ruhát, és most alszik, mint a tej....

Szerző: durcka  2009.07.01. 15:49 Szólj hozzá!

Címkék: oltás pacsa

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr131220233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása