csak az egyik cetlim lett meg, + előkerült egy régi

dárdár - na ez a madár. bár hangulatfüggő, előfordul, hogy kimondja 

néni - néni

bási - bácsi 

cipó-  cipő

papíj - papír

cincin -  egér    / +  a nyúl  a kakaósdobozon.... /

béka - béka 

csik - csík  / föleg a tigrisen , de kezdi felismerni  máshol is  /

inni - így jelzi, ha szomjas

hami - és így, ha éhes 

szija  - szia

kávé -   ez az aminek látszik, de gyanítom, hogy a bögre gyűjtöneve Fülinél

fapa - na ez a dinnye. vannak dolgok, amiket ő nevezett el  / lásd sás / , és nem tágít tőle. ha én mondom, hogy dinnye, ő megérti, de következetesen fapának hívja. mondanom sem kell, hogy utálja a dinnyét. illetve egyelőre megkóstolni sem hajlandó....  

események:   2009.07.16 - án az én drága kisfiam, egyszülöttem, kicsiny kincsem hozott az anyjának kávét!   kinn pacsáltunk az erkélyen, egyszer csak fogta a kupakot , töltött bele vizet, és hozta nekem, hogy kávé.... :)))

este  mondtam Fülinek, hogy lepjük meg apát, vigyen neki is kávét. és Füli vitt is. csak apja kevésbé szenvedélyes kávés,  megköszönte szépen, és letette a kupakot . Füli sarkon fordult, és  nem! nem! nem! felkiáltásokkal  felháborodott arccal jött ki hozzám az erkélyre... bementem megtudakolni, mi lehet a baj.  hát persze...  apánk elfelejtette meginni.... 

 

 

Szerző: durcka  2009.07.23. 07:59 Szólj hozzá!

Címkék: füliszótár

A bejegyzés trackback címe:

https://fulianyublogja.blog.hu/api/trackback/id/tr81262295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása